Over Trendbox

Het verschil

Trendbox kent de Nederlander door en door. Wie weet er nou meer over u zelf dan u zelf? Wij dus. We houden met onze opdrachtgevers continu het gedrag van Nederland in de gaten. Wat eten we? Wat trekken we aan? Wat rijden we? En wat willen we rijden? Gaan we op vakantie? En waarheen? Wat zijn de woonwensen?

Welke merken kopen we en welk juist niet? Maar vooral, welke motieven schuilen hier achter. Behalve het ‘wat’ onderzoeken we ook het ‘waarom’. Zo beschikken we over een schat aan gegevens over uw merk, uw markt en uw mogelijkheden. Feiten. Cijfers. Meningen. En conclusies. Puur goud in de juiste handen.

Onze koers

Trendbox stelt zich ten doel om samen met u succes te boeken. Voor onze opdrachtgevers gaan wij geen enkele probleemstelling uit de weg. Van op maat gesneden onderzoek tot aan beproefde onderzoeksroutes zoals BrandneXt, het toonaangevende positioneringsmodel, of het op trends gebaseerde Life & Living onderzoek. De resultaten leveren wij u graag klip & klaar, zoals u dat van een net volwassen bureau kan verwachten, niet te groen, niet te grijs. Met to the point presentaties, workshops, een creatieve sessie of ‘gewoon’ een degelijk rapport.

Kwaliteit

Besef van kwaliteit maar vooral het daar naar handelen zit diep in het DNA van Trendbox. Dat uit zich primair in ons werk: onderzoeksvoorstellen, kwalitatief en kwantitatief veldwerk, creatieve sessies, communities, customer journeys, rapportages, conclusies, aanbevelingen, presentaties, workshops. Randvoorwaarde is dat we ons natuurlijk ook houden aan de wet- en regelgeving en aan de gedragscodes van de brancheorganisaties waar wij lid van zijn, wereldwijd ESOMAR en in Nederland de MarktOnderzoekAssociatie (MOA).

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter