Brand activation bureau - Activatie Barometer

U wilt meer weten rondom een brand activation bureau? Dan bent u hier op de juiste plek terecht gekomen want wij helpen u graag verder. Met onze jarenlange ervaring kunnen wij als brand activation bureau u vertellen wat essentiële punten zijn bij een activatie onderzoek.

Brand activation bureau - Activatie Barometer

Sinds de start in 1998 zijn er met de Activatie Barometer (voorheen Promotie Barometer) al meer dan 1.250 actuele activatie campagnes onderzocht. In vele markten en voor vele merken. Vier keer per jaar vindt het Activatie Barometer plaats op basis van de volgende uitgangspunten



Opzet: Online onderzoek, N= 500 representatief voor Nederland



Doelgroep: 18 jaar en ouder, segmentatie mogelijkheden naar: leeftijd, sexen, demografisch en sociale klasse



Per activatie: key visual activatie en beschrijvende tekst activatie aanbod



Vaste meet factoren: geholpen bekendheid, aantrekkelijkheid, vernieuwendheid, sympathie, passendheid bij merk, deelnamebereidheid en het spontane commentaar op activatie/aanbod. Extra vragen over merk/actie zijn tegen meer prijs mogelijk



Rapportage: Per meting worden de scores van de ±20 activatie campagnes grafisch weergegeven en onderling vergeleken in een power point presentatie incl uitgebreide analyse van “eigen” activatie.






 

 

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter