Gratis Focus op 2016

Focus op 2016: Klik hier om gratis boekje aan te vragen

Wat gaat het nieuwe jaar allemaal brengen?

Met het consumenten onderzoek “Focus op 2016″ willen we daar antwoord op geven. Actuele consumententrends, nieuwe inzichten en kansen die we graag met je delen om o.a. brand & business activations meer succes te geven. Het wordt om het eens politiek correct te zeggen, een sober doch rechtvaardig jaar met als highlights:

  • Jongeren zijn veel optimistischer dan 50 plussers over 2016
  • 43% van de Nederlanders vindt dat ons land echt vol is
  • Bijna 90% van Nederlanders heeft er blind vertrouwen in dat een EK zomer zonder Oranje best gezellig gaat worden mede door de BBQ
  • We gaan meer op gevoel dan op prijs kopen
  • Online boodschappen en maaltijdboxen zijn in 2016 nog geen game changers
  • De Nederlander is alles behalve festival moe!
  • Ruilen en delen worden minder populair
  • Activaties met een “groen” randje zorgen voor meer succes!

Wil je het digitale boekje Focus op 2016 met consumententrends, nieuwe inzichten en kansen gratis ontvangen? Klik hier

0 reacties

Ben de eerste die een reactie achterlaat.

Laat een reactie achter

Je moet ingelogd zijn om een reactie achter te laten.

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter