Welkom

Het continue Activatie Barometer onderzoek heeft inmiddels al meer dan 1.250 activatie campagnes bij de consument onderzocht. Doel is beter inzicht te krijgen in de werking en effecten van activatie campagnes. Voor iedere activatie campagne geven 500 consumenten van 18 jaar en ouder hun mening op factoren als: bekendheid, aantrekkelijkheid, vernieuwendheid, sympathie, passendheid bij het merk, deelnamebereidheid en het spontane commentaar op de activatie. Kortom: een waardevol instrument.

Naast deze vorm van post-testen, biedt het instrument de mogelijkheid tot het pre-testen van actie concepten, wat het succes van een activatie vergroot. Bovendien leent de Activatie Barometer database met meer dan 1.250 acties zich uitstekend voor effectieve benchmarking. Tijdens EK/WK en Olympische Spelen meten we inhaak activatie campagnes met een speciale editie, genaamd de “Oranje Barometer”.

Activatie Barometer is een samenwerking van Trendbox en Activate&co. Interesse naar wat het Activatie Barometer onderzoek voor u kan betekenen? Neem dan contact met ons op.

0 reacties

Ben de eerste die een reactie achterlaat.

Laat een reactie achter

Je moet ingelogd zijn om een reactie achter te laten.

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter