Actuele activatie barometer onderzoek

Voor het najaar staat de 40ste meting van actuele activatie campagnes gepland. ±500 Consumenten geven hun mening over 15 verschillende activatie campagnes op factoren als aantrekkelijkheid, vernieuwendheid, sympathie, passendheid bij het merk en deelname bereidheid. Tevens zullen we stilstaan bij het activatie onderwerp hoe loyalty te vergroten.

Interesse in deelname aan dit onderzoek? Laat het ons weten via info@activateandco.nl.

In de afgelopen activatie barometer van deze zomer liepen de volgende activatie campagnes mee:

Chiquita, Bavaria, Jupiler, Heineken, Grolsch, Campofrio, Gal&Gall, Iglo, La Vache Qui Rit, Mastercard, Sportlife, Yakult, Melkunie, Sultana en Becel.  Opvallend was dat Becel met  een activatie programma rond fietsen in samenwerking met de ANWB hoog wist te scoren.
Het Becel activatie aanbod voor een gratis ANWB fietsroute app via codes op de verpakking sprak een brede doelgroep erg aan. Extra bijzonder daar het gratis cadeau geven van app’s zeker bij de oudere doelgroep minder voor de hand ligt.

TAGS: , , , , ,

0 reacties

Ben de eerste die een reactie achterlaat.

Laat een reactie achter

Je moet ingelogd zijn om een reactie achter te laten.

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter