Barometer onderzoekt OS London 2012

De Oranjebarometer gaat rond de  Olympische Spelen die van 27 juli t/m 12 augustus in London gehouden worden een aantal activiteiten verrichten. Via de Olympische Actie Teller  brengen we in beeld welke bedrijven en/of merken inhaken op de Olympische Spelen. We volgen actuele ontwikkelingen rond marketing aspecten die te maken hebben met de Nederlandse verrichten op dit grootste sportevenement ter wereld. Naast het tellen van het aantal inhaak OS campagnes gaan Trendbox en Activate&co ook onderzoek verrichten bij de consument. Onderzocht gaat worden wat de consument vindt van al deze verschillende Olympische  inhaak activiteiten. Gekeken wordt naar de bekendheid van de  sponsors van de Olympische Spelen als Coca Cola, Mc Donalds, Dow, GE, Atos Origin, Visa, Panasonic, Samsung, P&G, en Omega. Wat is de bekendheid van de partners van NOC NSF als Randstad, DSM, NS, Unilever, Ernst&Young en Lotto. Tevens zullen we een aantal Olympische activatie campagnes van sponsors  alsmede andere bedrijven die opvallend inhaken voorleggen aan ruim 300 consumenten van 16 jaar en ouder om inzicht te krijgen over de werking van deze Olympische inhaak activiteiten.

Allemaal zaken die de kennis vergroten over effecten van activatie campagnes die inhaken op de Olympische spelen. We zijn net als alle Olympische deelnemers zeer benieuwd naar de resultaten. Interesse om als bedrijf deel te nemen laat het ons dan weten.

 

0 reacties

Ben de eerste die een reactie achterlaat.

Laat een reactie achter

Je moet ingelogd zijn om een reactie achter te laten.

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter