Heineken kiest voor shirt

 

Geen hoed, pet of muts als hoofdsponsor van Oranjefans, maar een t-shirt met een uniek Rugnummer. Op je buik. Dit unieke nummer is jouw lot om naar het EK te gaan. Vanaf 1 mei kun je jouw unieke nummer invullen op facebook.com/heineken. Je moet ook een foto of video insturen van jouw legendarische supportersactie. Zo kan heel Nederland laten zien dat het “als één team achter Oranje” staat. En dat past natuurlijk goed bij Heineken als sponsor van het Nederlands Elftal.

Ronald Koeman presenteerde het shirt en is ook de ster van de commercial, die vanaf 2 mei op tv te zien is. Er is ook een themesong: “We are the stars”, van Laidback Luke feat Martel. Koeman en Laidback Luke zitten ook in de jury die de inzendingen beoordeelt. Naast het gratis shirt dat in het krat zit gaat het om een winactie, zoals er zoveel zijn, maar dan met een t-shirt. Wel een heel erg mooi t-shirt trouwens. Met oog voor detail: een QR-code aan de binnenkant, een Oranje-leeuw op de borst en in de boord een tekst uit het Wilhelmus: “Een prinse van Oranje ben ik, vrij onverteerd.” Het shirt is vanaf vanaf begin mei verkrijgbaar bij een krat bier. Oplage is maar liefst 500.000 stuks.

TAGS: , , , , , , , ,

0 reacties

Ben de eerste die een reactie achterlaat.

Laat een reactie achter

Je moet ingelogd zijn om een reactie achter te laten.

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter