Beleef UEFA Euro 2012 met Coca-Cola

Zowel via Coke Light als Coca Cola verpakkingen start deze frisdrankreus zijn activatie programma voor EK2012. Je maakt kans om elke dag kaartjes te winnen voor UEFA Euro 2012. Zo kun je zelf ook bij dit geweldige sportevenement zijn is de boodschap.Dit keer geen actiecodes activeren van de verpakking maar speel online een maf potje Shootout om je te kwalificeren. Daarnaast kun je leuke games spelen en je als Crazy fan aankledingen incl eigen foto en geluid. Coke probeert ook het nummer “let’s het crazy” van Gogol Bordello tot een hit te maken door het als download aan te bieden. ┬áVeel fun beleving rond EK2012 vooral qua communicatievorm, al blijft de prijzen die uitgeloofd worden erg generiek. Concept is net als hun Olympische activatie internationaal aangestuurd. Ander opvallend punt is dat op de Coke light site de huidige vrouwelijke activatie campagne doorloopt. http://promo.coke.com/Promohub/assets/html/country/landingPage.htm?country=nl_NL

TAGS: , , , , ,

0 reacties

Ben de eerste die een reactie achterlaat.

Laat een reactie achter

Je moet ingelogd zijn om een reactie achter te laten.

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter