Hyundai trapt af met facebook activatie

Official sponsor van EK 2012 Hyundai start met een activatie campagne via facebook. Nederland wordt uitgenodigd om een sterke slogan te bedenken voor op de spelersbus van Oranje. Beloning voor de tien beste slogans zijn twee tickets voor de wedstrijd Nederland – Duitsland. Doel is likes op facebook te genereren. Opvallend is dat activatie sterk op vrouwen is afgestemd qua tone of voice (Ek tickets zijn voor hun man!) en extra prijzen fashion-waardebon van Zalando. Beetje een combi die niet helemaal logisch aanvoelt.

.http://www.facebook.com/hyundainederland?sk=app_326341287400239&state=68a18e09bfcd3a00c5130327255fa922&code=AQDvbMnm7dshyiP7qUDIlG43Ru6tL9UM2SmSzB3AW2eEgkS5dJWhlreMSnq292CehzrdkngoHT5ZdooQETwLfeqbIo8-2o1QRdjwWkTTThCVZhUUl0es0UwaeABGg6eEoxfFWutw0t_2KEW0tcgiUvaeZ9BBbkAUu7viR-IPWG_2s_rjNqqGGl_m2KUIEQKjUvlGIbn7A7MWPaTystMDj0bn#_=_

0 reacties

Ben de eerste die een reactie achterlaat.

Laat een reactie achter

Je moet ingelogd zijn om een reactie achter te laten.

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter