Activatie onderzoek najaar afgerond

Het was weer druk met vele activatie campagnes in de verschillende markten.  Uit dit grote aanbod hebben we 18 campagnes gekozen die actueel waren en die werden aan ruim 250 consumenten voorgelegd op factoren als: geholpen bekendheid, aantrekkelijkheid,  passendheid bij het merk, sympathie, vernieuwendheid en last but not least deelname bereidheid. Opvallende activaties waren er van Cup a soup die schandalige bonnussen uitloven,  Het vernieuwende vries glas van Heineken en veel zuivel acties.  Bekendste Activatie campagne was C1000 met zijn come back van de gogo’s. De verrassende uitslagen en zeker de winnaar hadden we als onderzoekers niet verwacht. De 18 onderzochte activatie campagnes waren:

1. Unox – Spaar voor Boerenbont & Bonter Servies

2. Becel – Speel mee en win! Steun hart- en vaatonderzoek bij vrouwen en maak kans op mooie prijzen!

3. Cup-a-Soup – Schandalige Bonussen

4. Blue Band – Spaar gratis kinderbordjes

5. Friesche Vlag vla – 2e kaartje gratis voor een dagje uit

6. Plus Supermarkt – Scoor nu alle 22 Eredivisie Clubmunten en win voetbalkaarten

7. C1000 – De GOGO`s zijn terug! Gratis Groovy GOGO’s bij elke € 10,-

8. Plenty – Prijzen Poetsen

9. La Vache Qui Rit – Win een feestje bij je thuis!

10. Philadelphia – Win een Samsung Tab!

11. Slankie – Nooit meer lijnen, altijd Slankie

12. Grolsch – Maak kans op 1 van de 1000 Bierkits!

13. Amstel – 2e bioscoopkaartje voor de halve prijs

14. Heineken – het Heineken Vriesglas

15. Hertog Jan – Jouw naam op een Hertog Jan Weizener glas!

16. TUC – Win op je sloffen een TUC BankConcert!

17. Danoontje – Gratis kruiden zaadjes

18. Campina Botergoud – Spaar nu voor een poffertjespan met Campina Botergoud!

0 reacties

Ben de eerste die een reactie achterlaat.

Laat een reactie achter

Je moet ingelogd zijn om een reactie achter te laten.

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter