Educatieve spaaractie AH met WNF

Albert Heijn gaat qua spaaractivatie een andere koers varen.  De voetbalplaatjes krijgen geen vervolg daar het sponsor contract met de KNVB geen vervolg krijgt. Er is gekozen voor een meer educatieve en aaibare ingang, namelijk superdierenkaartjes samen met het WNF, die hiermee ook gesteund wordt. In totaal zijn er 204 verschillende dierenkaartjes en bij elke €10, – boodschappen ontvang je vier kaartjes. Natuurlijk is er een fraai verzamelalbum ontwikkeld, maar met de kaartjes kun je ook spelletjes spelen en er staan leuke en interessante feitjes over dieren op. Eigenlijk net als voetbalplaatjes is dit een evergreen in promotieland. Verkade maakte hier in het verleden een aantal keren heel succesvol gebruik van. Vanuit het Activatie Barometer onderzoek weten we dat activaties met een aaibaar en educatief karakter het goed doen bij moeders met kids. De combinatie met een goed doel (WNF) zorgt ook voor een hogere deelname bereidheid.  Als je lid wordt van WNF betaalt AH de eerste twee maanden het lidmaatschap als sympathiek gebaar. De bekende AH hamsters krijgen er in een klap ruim 200 dierenvrienden bij.

0 reacties

Ben de eerste die een reactie achterlaat.

Laat een reactie achter

Je moet ingelogd zijn om een reactie achter te laten.

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter