WK activatie flop 3

Vorige week heeft het Oranje Barometer onderzoek bij ruim 500 consumenten van 16 jaar en ouder WK acties nader onderzocht. Waar winnaars zijn, zien we helaas ook WKacties onderuitgaan. Welke merken waren dat en wat kan daar misschien de verklaring voor zijn?

AD
Spaar voor gratis WK Oranje kabouter plopmuts

C1000
Go voor de WK voetbalGoGo’s

ING
Maak je eigen bankpas en win een reis naar Zuid Afrika

Het AD, misschien wel de beste sportkrant van Nederland. Hun WK activatie sluit daar zeker niet bij aan en scoort slecht wat betreft passendheid bij het merk en sympathie. Benieuwd wat Hugo Borst eigenlijk van deze actie vindt.
C1000 hebben we al bij de supermarkten benoemd.
ING moet last hebben van het algemene slechte bankimago. Het aanbod om je eigen bankpas te maken was voorheen een ongelooflijk gewaardeerde Postbank-actie. Ondanks extra stimuli (win een reis naar Zuid Afrika) beklijft deze WK activiteit niet van de ING Bank, hoofdsponsor van Oranje.

0 reacties

Ben de eerste die een reactie achterlaat.

Laat een reactie achter

Je moet ingelogd zijn om een reactie achter te laten.

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter