Koele service van Grolsch

Iedereen altijd en overal koel*bier binnen handbereik bieden; dat is de missie van Grolsch dit voorjaar en deze zomer. Zo is er de koel*hotline, een kleine brommer met koelkast als zijspan, waar consumenten hun lauwe bier kunnen omruilen voor een koude Grolsch. En de koel*server, een op afstand bestuurbare koeler voor thuis die ervoor zorgt dat je niets van de WK-wedstrijden hoeft te missen. De koel*server werd in de Oranje Barometer zelfs uitgeroepen tot meest gewaardeerde WK- activatie van Nederland. Grolsch gaat de komende weken echter nog een stapje verder in haar obsessie voor koel*bier en introduceert de koel*kast hulplijn. Koelkast kapot tijdens het WK? Geen paniek, want Grolsch bezorgt met de speciale ‘koel*kast hulplijn wagen’ zo snel mogelijk een leenkoel*kast. Het risico op lauw bier tijdens het WK wordt zo wel heel klein…

De koel*kast hulplijn
De koel*kast hulplijn is een extra WK-voetbal service. Een kapotte koelkast kan gemeld worden van 12 tot en met 19 juni via het telefoonnummer 0800-0200074. Grolsch rukt vervolgens zo snel mogelijk uit met de speciale koel*kast hulplijn wagen en vervangt de kapotte koelkast voor een leenkoel*kast, te gebruiken tot het einde van het WK. Koud bier is zo ook voor mensen die geen koel*server paraat hebben staan, gegarandeerd. Want alleen als het bier koud is, komt de ware kwaliteit tot uitdrukking. De uitleg en voorwaarden rondom de koel*kast hulplijn staan ook op www.grolsch.nl/koel

0 reacties

Ben de eerste die een reactie achterlaat.

Laat een reactie achter

Je moet ingelogd zijn om een reactie achter te laten.

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter