Trend: meerdere WK/Oranje acties tegelijk

Meerdere wegen leiden naar Rome en tot succes. Of je voert 1 actie en probeert hier maximaal mee te scoren bij zo’n breed mogelijke doelgroep. Andere optie is juist meerdere WK aanbiedingen ontwikkelen die afgestemd zijn op de specifieke doelstelling en/of doelgroep. ING is daar een mooi voorbeeld van zij hebben een heel programma van activiteiten ontwikkeld van jong tot oud.  Voor nieuwe klanten en voor bestaande klanten.  Ze gaan zelfs als hoofdsponsor nu al zover om al te melden dat zij na het WK in Zuid Afrika met een vervolg komen rond Oranje.

Meer  bedrijven kiezen voor een aanpak waarbij vanuit een platform verschillende activatie programma’s gelanceerd worden. Unilever, Coca Cola, Jupiler, Expert maken gebruik van dezelfde strategie om met meerdere invullingen te werken op basis van een activatie thema.

0 reacties

Ben de eerste die een reactie achterlaat.

Laat een reactie achter

Je moet ingelogd zijn om een reactie achter te laten.

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter